mandag 17. januar 2011

Rask mandagsoppdatering

I dag er det kjørt spor i lysløypenettet på Spiralen, og opp til Tverken via Hvalsdammen og Pantegutten. Det ser også ut som man har forsøkt å kjøre til Sausesetra, men der er det nok litt lite snø ennå. Modum har kjørt fra Sponevollen til Kluftetangene, og Liers løypenett.

På Konnerud er det kjørt fra Dalen via Sagdammen og Heia, og helt sør til forbinelsen til Sande sitt løypenett. Det er også satt spor på nytt opp Katthusdalen

Mildværet som var meldt, kom egentlig ikke, selv om det kun er mellom 2 og 3 minusgrader nå. Framover er det meldt kaldere igjen.

Smøretips: Pr nå ville jeg brukt Rode Weiss, evnt VR 45. Blå extra kan også fungere, men jeg tror man vil profittere på mykere smøring.

Ingen kommentarer:

Ettermiddagssol mot Svarthamna

Ettermiddagssol mot Svarthamna
En vårdag (?) i april

Bloggurat

Bloggurat

Bloggarkiv

Om denne bloggen

Skiføret i Drammensmarka er en blogg om nettopp skiføret i Drammensmarka. Fra tid til annen legger jeg inn turrapporter, turforslag o.l. Men i hovedsak er bloggen en hjelp til de som vil vite om forholdene i Drammensmarka.

Jeg poster hver dag det er endringer i forholdene, slik at du kan være trygg på at informasjonen er oppdatert. Siden jeg ikke har anledning til å løpe rundt i skogen hele dagen, baserer jeg meg ikke bare på egne observasjoner, men også på løypetelefonen og tips fra andre skiløpere.

Følgere

Bidragsytere

Google søk

Tilpasset søk