lørdag 15. januar 2011

Ferske spor i mesteparten av løypenettet

Det har kommet noen få cm snø, og Drammen har kjørt spor i hele løypenettet. Nå på formiddagen er alt kjørt, med unntak av Kamstrupen. Jeg vet ikke om den vil bli kjørt i dag, men jeg antar det.

Nedre Eiker har kjørt hele løypenettet på Årbogen.

Lier har kjørt alt av spor fra Eggevollen og i hele Eikseterområdet (også Avdal). Det er også kjørt til Skimten og Storsteinsfjell samt ned til Undersrud. Det blir ikke kjørt fra Kanada i dag, muligens i morra.

Konnerud er alt av spor satt i morgentimene, både fra Skistadion og i Strømsåsen, over Hallermoen til Dalen, samt Sagdamrunden, ned til Heia og Andorsrud. Katthusdalen er også preparert.

Smøretips: Det er nå ca -7 grader i marka, enkelt å smøre med blå swix eller VR 40. Det er meldt mer snø i dag, så det kan være greit å følge med på skisporet.no for ferske oppdateringer, men husk at ikke alle maskiner har systemet installert.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Helt nydelig i løypa på Spiralen kl 0930. Blå ekstra satt som ett skudd.
http://sportypal.com/Workouts/Details/854635

Anonym sa...

Gikk Kanada - Spiralen idag. Ikke satt spor før man kom til Solvang.

Ikke spesielt gode forhold der skogsarbeiderne har drevet mellom Nykjua og Saga.

...men ellers var det svært godt.

Ettermiddagssol mot Svarthamna

Ettermiddagssol mot Svarthamna
En vårdag (?) i april

Bloggurat

Bloggurat

Bloggarkiv

Om denne bloggen

Skiføret i Drammensmarka er en blogg om nettopp skiføret i Drammensmarka. Fra tid til annen legger jeg inn turrapporter, turforslag o.l. Men i hovedsak er bloggen en hjelp til de som vil vite om forholdene i Drammensmarka.

Jeg poster hver dag det er endringer i forholdene, slik at du kan være trygg på at informasjonen er oppdatert. Siden jeg ikke har anledning til å løpe rundt i skogen hele dagen, baserer jeg meg ikke bare på egne observasjoner, men også på løypetelefonen og tips fra andre skiløpere.

Følgere

Bidragsytere

Google søk

Tilpasset søk