fredag 14. januar 2011

Litt nye spor her og der

I dag er det kjørt løyper i Øvre Eiker, fra Hollsund og helt opp til Snaukollen. Nedre Eiker har kjørt på Årbogen, mens Modum har kjørt fra Engersetra til Nygårdshødga. Det er ikke så ofte det kjøres opp til Sanukollen, så jeg ville lagt lørdagsturen dit, om jeg var deg :-)

Drammen har kjørt fra Landfalltjern til Tverken, Skimtrunden og Kamstrupen, samt ned til Hvalsdammen.

I dag er det en fin vintertemperatur, med ca -6 grader, fint for VR40, eller vanlig blå swix. Husk å legge litt grunnvoks i bånn pga litt slitasje.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei,Her oppe ved Vesleper under Tveråsen 435moh er det nå minus 9 og oppholdsvæer,nypreppa løyper og kanllforhold kl.21.45
mvh Egil Chr Thorstensen

Anonym sa...

Greie forhold mellom landfall og storsteinsfjell i dag, ble en fin tur. Bra feste, og akseptabel glid.

Men vedkommende som har brøyta veistumpen mellom landfalltjern og landfallhytta har frest grusen fra bilveien ut i skiløypa. VELDIG unødvendig!

Ettermiddagssol mot Svarthamna

Ettermiddagssol mot Svarthamna
En vårdag (?) i april

Bloggurat

Bloggurat

Bloggarkiv

Om denne bloggen

Skiføret i Drammensmarka er en blogg om nettopp skiføret i Drammensmarka. Fra tid til annen legger jeg inn turrapporter, turforslag o.l. Men i hovedsak er bloggen en hjelp til de som vil vite om forholdene i Drammensmarka.

Jeg poster hver dag det er endringer i forholdene, slik at du kan være trygg på at informasjonen er oppdatert. Siden jeg ikke har anledning til å løpe rundt i skogen hele dagen, baserer jeg meg ikke bare på egne observasjoner, men også på løypetelefonen og tips fra andre skiløpere.

Følgere

Bidragsytere

Google søk

Tilpasset søk