fredag 7. januar 2011

Nye spor overalt!

Nå som det har vært noen minutter opphold har løypekjørerne vært hyperaktive:

Drammen har kjørt hele hovedløypenettet fra Spiralen til Skimten. Nedre Eiker har kjørt alle løyper fra Solbergelva og Aron og inn til Marivannsrunden.

Øvre Eiker har kommet i siget og har kjørt fra Hokksund inn til Øyvannet, og videre inn til Snaukollen. Dessuten har Modum kjørt fr Engesetra til Nygårdhøgda, fra Sponevollen til Kluftetangene, i tillegg til fra toppen av heisen og inn til Heståsfjell, Svartdalsveien og inn til Breili.

Her ligger mulighetene åpne før helga, og et nytt snøfall..

Smøretips: Det er kaldt nå, ned mot -15, noe som gir grønt føre, men det er meldt at tempen skal stige over -10, noe som gir godt føre for blå swix eller VR 40.

Ingen kommentarer:

Ettermiddagssol mot Svarthamna

Ettermiddagssol mot Svarthamna
En vårdag (?) i april

Bloggurat

Bloggurat

Bloggarkiv

Om denne bloggen

Skiføret i Drammensmarka er en blogg om nettopp skiføret i Drammensmarka. Fra tid til annen legger jeg inn turrapporter, turforslag o.l. Men i hovedsak er bloggen en hjelp til de som vil vite om forholdene i Drammensmarka.

Jeg poster hver dag det er endringer i forholdene, slik at du kan være trygg på at informasjonen er oppdatert. Siden jeg ikke har anledning til å løpe rundt i skogen hele dagen, baserer jeg meg ikke bare på egne observasjoner, men også på løypetelefonen og tips fra andre skiløpere.

Følgere

Bidragsytere

Google søk

Tilpasset søk