tirsdag 4. januar 2011

Nykjørte spor

I dag har Drammen kjørt nye spor i alt som er av traseer på Spiralen, også ned til Strøtvedt og Kastanjesletta. Det er også kjørt til Tverken, Skimten og Kamstrupen.

Jeg er usikker på om Lier har kjørt, men jeg tror det er satt spor på nytt i lysløypa til Eiksetra.

På Konnerud har det blitt satt alt av spor fra Dalen, Sagdamrunden, Hallermoen, samt i Strømsåsen.

Smøretips: I dag er det ca -5 grader, helt ok med blå extra eller VR 40. Personlig liker jeg aller best Rode Weiss på dette føret.

Ingen kommentarer:

Ettermiddagssol mot Svarthamna

Ettermiddagssol mot Svarthamna
En vårdag (?) i april

Bloggurat

Bloggurat

Bloggarkiv

Om denne bloggen

Skiføret i Drammensmarka er en blogg om nettopp skiføret i Drammensmarka. Fra tid til annen legger jeg inn turrapporter, turforslag o.l. Men i hovedsak er bloggen en hjelp til de som vil vite om forholdene i Drammensmarka.

Jeg poster hver dag det er endringer i forholdene, slik at du kan være trygg på at informasjonen er oppdatert. Siden jeg ikke har anledning til å løpe rundt i skogen hele dagen, baserer jeg meg ikke bare på egne observasjoner, men også på løypetelefonen og tips fra andre skiløpere.

Følgere

Bidragsytere

Google søk

Tilpasset søk