torsdag 2. januar 2014

Løypeoppdatering

Velkommen til et nytt skiår - kanskje kan vi også se at sesongen starter for alvor snart? Det har i natt kommet ca 5 cm våt nysnø, og løypene på Martinsløkka er kjørt i morgentimene. Her er det fine forhold nå.

Med en blanding av våt nysnø og gammel kunstsnø ville jeg forsøkt med med silver kilster, feks Rode silver eller Swix universal silver. Men jeg kan ikke garantere at det er optimalt siden jeg ikke har vært ute i dag morges. Anbefaler derfor at dere ikke smører før dere drar ut, men legger div klistertuber (rød klister også) i lomma slike at det er oppvarmet og enkelt å legge på når dere får vurdert snøen der oppe. Men silver bør være et ganske trygt valg.

Ingen kommentarer:

Ettermiddagssol mot Svarthamna

Ettermiddagssol mot Svarthamna
En vårdag (?) i april

Bloggurat

Bloggurat

Bloggarkiv

Om denne bloggen

Skiføret i Drammensmarka er en blogg om nettopp skiføret i Drammensmarka. Fra tid til annen legger jeg inn turrapporter, turforslag o.l. Men i hovedsak er bloggen en hjelp til de som vil vite om forholdene i Drammensmarka.

Jeg poster hver dag det er endringer i forholdene, slik at du kan være trygg på at informasjonen er oppdatert. Siden jeg ikke har anledning til å løpe rundt i skogen hele dagen, baserer jeg meg ikke bare på egne observasjoner, men også på løypetelefonen og tips fra andre skiløpere.

Følgere

Bidragsytere

Google søk

Tilpasset søk