torsdag 24. januar 2013

Spiralen stengt!

Overskriften lyver kanskje litt, løypene på Spiralen er ikke stengt, men tunnelen opp er nå stengt grunnet svært mye is både på bakken og i taket. Det er rett og slett ikke trygt å ferdes der inne. Dette melder Ringstad fra Drammen kommune. Forhåpentligvis kan tunnelen åpnes igjen over helga.

Les mer:
http://www.drammen.kommune.no/no/Nyheter/Nyheter_2013/Spiralen-stenges-i-dag-kl-17/

Jeg tar med en melding til: Grunnet Natthauern tirsdag 29.jan er lysløypenettet på Spiralen mørkelagt på renndagen. natthauern er et renn som går i mørke hvor alle deltakerne benytter hodelykt. Eneste lysløype i Drammen er 800metern fra Aron, samt Årkvisla-Juletønna.

Ingen kommentarer:

Ettermiddagssol mot Svarthamna

Ettermiddagssol mot Svarthamna
En vårdag (?) i april

Bloggurat

Bloggurat

Bloggarkiv

Om denne bloggen

Skiføret i Drammensmarka er en blogg om nettopp skiføret i Drammensmarka. Fra tid til annen legger jeg inn turrapporter, turforslag o.l. Men i hovedsak er bloggen en hjelp til de som vil vite om forholdene i Drammensmarka.

Jeg poster hver dag det er endringer i forholdene, slik at du kan være trygg på at informasjonen er oppdatert. Siden jeg ikke har anledning til å løpe rundt i skogen hele dagen, baserer jeg meg ikke bare på egne observasjoner, men også på løypetelefonen og tips fra andre skiløpere.

Følgere

Bidragsytere

Google søk

Tilpasset søk