fredag 25. januar 2013

alt er kjørt på nytt for helga!

I dag har svært mange spor blitt kjørt: Lier kjørte i dag gamleløypa fra Eggevollen til Garsjø, samt opp til Skimten. I går ble det kjørt fra Kanada via Nykjua og Saga til Eiksetra, og også Svarthamna og Tverråsen.

Drammen kjørte hele hovedløypenettet i dag, både Spiralen, Tverken, Kamstrupen (samt tilbake via Goliaten) og Skimtrunden. Nedre Eiker kjørte fra Årbogen og inn i skogen opp til Solbergvann og Ulevann. Både ned til Marimyr og ned til Langvann samt rundt Vrangla.

Videre så har Modum kjørt alt i området Engersetra-Nygårdshøgda-Dypingkollen, samt ned til Sandungene og møter der Nedre Eikers løypenett.

Dt er -10 i groper og søkk og -6 på toppene, så LF6 glider og vanlig blå swix (evnt VR40) vil fungere veldig bra i dag.

Værskiftet kommer i morgen eller søndag, så følg med :)

Ingen kommentarer:

Ettermiddagssol mot Svarthamna

Ettermiddagssol mot Svarthamna
En vårdag (?) i april

Bloggurat

Bloggurat

Bloggarkiv

Om denne bloggen

Skiføret i Drammensmarka er en blogg om nettopp skiføret i Drammensmarka. Fra tid til annen legger jeg inn turrapporter, turforslag o.l. Men i hovedsak er bloggen en hjelp til de som vil vite om forholdene i Drammensmarka.

Jeg poster hver dag det er endringer i forholdene, slik at du kan være trygg på at informasjonen er oppdatert. Siden jeg ikke har anledning til å løpe rundt i skogen hele dagen, baserer jeg meg ikke bare på egne observasjoner, men også på løypetelefonen og tips fra andre skiløpere.

Følgere

Bidragsytere

Google søk

Tilpasset søk