tirsdag 1. februar 2011

litt vanskeligere å smøre

I dag er det varmegrader, og opptil 3 grader på Eiksetra. Dette gjør det litt vanskeligere å smøre.

I dag anbefaler jeg isklister i bånn som underlag, meget tynt, med VR60 oppå. Du kan også bruke feks Rode silver klister, som fungerer godt i overganger mellom kaldt og varmegrader.

Drammen har kjørt lysløypene samt opp til Tverken i dag. Nedre Eiker har kjørt alt av spor inne på skauen fra Ulevann (Langvann-Vrangen-Marivann), og helt ned til Aron og nesten ned til Solbergelva.

Ingen kommentarer:

Ettermiddagssol mot Svarthamna

Ettermiddagssol mot Svarthamna
En vårdag (?) i april

Bloggurat

Bloggurat

Bloggarkiv

Om denne bloggen

Skiføret i Drammensmarka er en blogg om nettopp skiføret i Drammensmarka. Fra tid til annen legger jeg inn turrapporter, turforslag o.l. Men i hovedsak er bloggen en hjelp til de som vil vite om forholdene i Drammensmarka.

Jeg poster hver dag det er endringer i forholdene, slik at du kan være trygg på at informasjonen er oppdatert. Siden jeg ikke har anledning til å løpe rundt i skogen hele dagen, baserer jeg meg ikke bare på egne observasjoner, men også på løypetelefonen og tips fra andre skiløpere.

Følgere

Bidragsytere

Google søk

Tilpasset søk