onsdag 17. november 2010

Spor på Konnerud skistadion

Nå ser det ut til at Skisporet.no virker igjen for Drammen Sør (ingen indikasjoner for Finnemarka så langt). I skrivende stund ser jeg at lysløypenettet på Konnerud skistadion er kjørt opp. Det har vært produsert noe kunstsnø der opp denne uka, dermed antar jeg at forholdene er ganske gode.

Legg gjerne igjen en kommentar dersom du har vært innom skistadion

Smøretips: Det er relativt kaldt, så vanlig blå swix er safe. De som er redd det vil lugge litt, kan blande inn litt grønn voks.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var nettopp på Konnerud. Der var de i ferd med å preparere, men det var tynt og løst snødekke. En del jordklumper (kanskje stein) som stakk opp. Så der trenger de klart mer snø. Men gamle grusski fungerer.

Gunnar Schei sa...

takk for innspillet. Nå kommer de snart til å kjøre på mer kunstsnø, så til helga er det nok langt bedre der oppe

Ettermiddagssol mot Svarthamna

Ettermiddagssol mot Svarthamna
En vårdag (?) i april

Bloggurat

Bloggurat

Bloggarkiv

Om denne bloggen

Skiføret i Drammensmarka er en blogg om nettopp skiføret i Drammensmarka. Fra tid til annen legger jeg inn turrapporter, turforslag o.l. Men i hovedsak er bloggen en hjelp til de som vil vite om forholdene i Drammensmarka.

Jeg poster hver dag det er endringer i forholdene, slik at du kan være trygg på at informasjonen er oppdatert. Siden jeg ikke har anledning til å løpe rundt i skogen hele dagen, baserer jeg meg ikke bare på egne observasjoner, men også på løypetelefonen og tips fra andre skiløpere.

Følgere

Bidragsytere

Google søk

Tilpasset søk