torsdag 25. november 2010

Nye spor på Konnerud

Det er stabile forhold nå, og det blir ikke satt så mange nye spor, noe som er naturlig siden det tross alt er begrensa med snø og det eren del slitasje.

Men i dag har det blitt satt spor på Konnerud skistadion, og i 3km sløyfa. Det har også blitt satt spor i området rundt Mifhytta, i 2km og ved Bremsa.

Jeg kjenner ikke forholdene ved mifhytta nå, så tar gjerne i mot meldinger. Forøvrig tusen takk for alle kommentarene siden sist!

Det er kaldt nå, så en blanding av grønn og blå voks bør fungere bra. Husk glider, helst CH6 eller CH4, lite vits i å bruke fluorglider nå i kulda.

Takk til Ørjan for bilder :-)

Ingen kommentarer:

Ettermiddagssol mot Svarthamna

Ettermiddagssol mot Svarthamna
En vårdag (?) i april

Bloggurat

Bloggurat

Bloggarkiv

Om denne bloggen

Skiføret i Drammensmarka er en blogg om nettopp skiføret i Drammensmarka. Fra tid til annen legger jeg inn turrapporter, turforslag o.l. Men i hovedsak er bloggen en hjelp til de som vil vite om forholdene i Drammensmarka.

Jeg poster hver dag det er endringer i forholdene, slik at du kan være trygg på at informasjonen er oppdatert. Siden jeg ikke har anledning til å løpe rundt i skogen hele dagen, baserer jeg meg ikke bare på egne observasjoner, men også på løypetelefonen og tips fra andre skiløpere.

Følgere

Bidragsytere

Google søk

Tilpasset søk