fredag 22. januar 2016

Nye spor før vi tar helg

Da er det snart tid for helg. Det ser ut til at det skal bli en god del mildere i løpet av helga, og relativt varmt neste uke.

Akkurat nå drysser det litt snø, og det er satt nye spor flere steder:
- Drammen: Spiralen-Tverken-Skimtrunden, Kamtrupen og Tverken-Marimyr
- Lier: Eiksetra-Skimten. Det ble også kjørt med Scooter på Garsjø og Vrangen i går
- Modum: Engersetra-Nygårdshøgda-Dypingen
- Konnerud: Strømsåsen

Akkurat nå er det ca -9 grader, og blå swix fungerer godt, slik det har gjort i lengre tid. Selv synes jeg VR40 er en god variant.

Ingen kommentarer:

Ettermiddagssol mot Svarthamna

Ettermiddagssol mot Svarthamna
En vårdag (?) i april

Bloggurat

Bloggurat

Bloggarkiv

Om denne bloggen

Skiføret i Drammensmarka er en blogg om nettopp skiføret i Drammensmarka. Fra tid til annen legger jeg inn turrapporter, turforslag o.l. Men i hovedsak er bloggen en hjelp til de som vil vite om forholdene i Drammensmarka.

Jeg poster hver dag det er endringer i forholdene, slik at du kan være trygg på at informasjonen er oppdatert. Siden jeg ikke har anledning til å løpe rundt i skogen hele dagen, baserer jeg meg ikke bare på egne observasjoner, men også på løypetelefonen og tips fra andre skiløpere.

Følgere

Bidragsytere

Google søk

Tilpasset søk