fredag 2. mars 2012

Mange nye spor på flere plasser

Drammen har kjørt alle hovedløyper, men ikke nedfartene. Lier har kjørt så og si alt i Eikseterområdet, samt oppe på Skimten, rundene på Tverråsen og Storsteinsfjell, samt nesten ned til Undersrud. Modum har kjørt alt i området Engersetra-Nygårdshøgda-Dypingen-Sandungene.

Samme smøretips som i går, universalklister, isklister under. Men ikke legg for tjukt på folkens, mange gjør feil her, og får klister som bremser, og klisterrester i glidsonen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

da er det bare å komme seg ut fortere enn svint :)

Anonym sa...

Kanskje i Drammensmarka, men i Strømsåsen er det ikke kjørt på 4 dager ifølge Skisporet.no

Ettermiddagssol mot Svarthamna

Ettermiddagssol mot Svarthamna
En vårdag (?) i april

Bloggurat

Bloggurat

Bloggarkiv

Om denne bloggen

Skiføret i Drammensmarka er en blogg om nettopp skiføret i Drammensmarka. Fra tid til annen legger jeg inn turrapporter, turforslag o.l. Men i hovedsak er bloggen en hjelp til de som vil vite om forholdene i Drammensmarka.

Jeg poster hver dag det er endringer i forholdene, slik at du kan være trygg på at informasjonen er oppdatert. Siden jeg ikke har anledning til å løpe rundt i skogen hele dagen, baserer jeg meg ikke bare på egne observasjoner, men også på løypetelefonen og tips fra andre skiløpere.

Følgere

Bidragsytere

Google søk

Tilpasset søk