mandag 24. februar 2014

Universalklister

I dag er det tåke og mange varmegrader, snøen omdannesm er og mer, og i dag ville jeg ha satsa på et universalklister, feks Rode Multigrade klister eller Swix vm universal.

Drammen er i gang med prepping av løyper, ut over det vet jeg ikke hva som blir kjørt i dag, typisk så er mandag en litt roligere dag, med mindre det kommer nysnø. Men de aller fleste sporene ble kjørt i løpet av helgen, så mulighetene ligger åpne for en skitur i varmen i vinterferien.

1 kommentar:

Haflan sa...

Drammen har kjørt på nordsida i dag, tirsdag. Flotte forhold fremdeles med Universalklister, men må dessverre melde at noen myrer har tint opp. Myra der Tveråsrunden starter ved Tjuvtjern er åpen og usikker så jeg tviler på de kjører der mye lenger med stor maskin

Ettermiddagssol mot Svarthamna

Ettermiddagssol mot Svarthamna
En vårdag (?) i april

Bloggurat

Bloggurat

Bloggarkiv

Om denne bloggen

Skiføret i Drammensmarka er en blogg om nettopp skiføret i Drammensmarka. Fra tid til annen legger jeg inn turrapporter, turforslag o.l. Men i hovedsak er bloggen en hjelp til de som vil vite om forholdene i Drammensmarka.

Jeg poster hver dag det er endringer i forholdene, slik at du kan være trygg på at informasjonen er oppdatert. Siden jeg ikke har anledning til å løpe rundt i skogen hele dagen, baserer jeg meg ikke bare på egne observasjoner, men også på løypetelefonen og tips fra andre skiløpere.

Følgere

Bidragsytere

Google søk

Tilpasset søk