onsdag 26. februar 2014

Merkelig februarvær

Det kjennes rart å snart være ferdig med februar uten at vi har hatt en kuldeperiode. Nå har det regnet en del, og så kom det litt tung og våt nysnø i natt. Tempen ligger rett over 0 grader, så jeg anbefaler VR55. Muligens, dersom det kommer nedbør som regn, vil klister være tingen.

I dag kjøres det mange nye spor:
- Drammen har kjørt hele løypenettet med unntak av Hvalsdammen og via Pantegutten til Tverken.
- Nedre Eiker har kjørt Ulevann, Vrangla rundt og til Langvann.
- Lier har kjørt Eggevollen-Svarthamna, samt Tverråsen. Det ser ut til at de ruller videre mot Skimten og Storsteinsfjell nå.
- Modum har kjørt Engersetra-Nygårdshøgda
- Konnerud skistadion er kjørt.
- Andorsrud-Heia-Sifhytta er kjørt

1 kommentar:

Haflan sa...

Gikk Skimtrunde og Tveråsrunde fra Landfalltjern i dag. Da var det universalklister som var tingen. Polert i sporet. Super feste og glid med Rode Multigrade klister

Ettermiddagssol mot Svarthamna

Ettermiddagssol mot Svarthamna
En vårdag (?) i april

Bloggurat

Bloggurat

Bloggarkiv

Om denne bloggen

Skiføret i Drammensmarka er en blogg om nettopp skiføret i Drammensmarka. Fra tid til annen legger jeg inn turrapporter, turforslag o.l. Men i hovedsak er bloggen en hjelp til de som vil vite om forholdene i Drammensmarka.

Jeg poster hver dag det er endringer i forholdene, slik at du kan være trygg på at informasjonen er oppdatert. Siden jeg ikke har anledning til å løpe rundt i skogen hele dagen, baserer jeg meg ikke bare på egne observasjoner, men også på løypetelefonen og tips fra andre skiløpere.

Følgere

Bidragsytere

Google søk

Tilpasset søk