torsdag 2. februar 2012

Nye spor - i sør og nord

Drammen har i dag kjørt lysløypenettet og løypene sør for Landfalltjern. Lier har kjørt Eggevollen-eiksetra, Storsteinsfjell og Tverråsrunden. Modum har kjørt Sponevollen-Kluftetangene og alle tilfartene til Breili.

Det har kommet noen cm lett snø, det burde ikke ha så mye å si for føret, selv om det ikke er kjørt i dag i deler av marka.

Det er -10 grader nå, blå swix er bra på dagensføre, men ikke bruk mykere smøring. Legg også på tynne lag.

2 kommentarer:

LP sa...

Detaljer værvarsel for Hauern ligger her: http://www.vmjarl.com/thhaug1.htm

Tore sa...

Super infoside LP, takker for tipset og godt å se at det ikke ser ut til å bli så fryktelig kaldt som først antatt!! :)

Ettermiddagssol mot Svarthamna

Ettermiddagssol mot Svarthamna
En vårdag (?) i april

Bloggurat

Bloggurat

Bloggarkiv

Om denne bloggen

Skiføret i Drammensmarka er en blogg om nettopp skiføret i Drammensmarka. Fra tid til annen legger jeg inn turrapporter, turforslag o.l. Men i hovedsak er bloggen en hjelp til de som vil vite om forholdene i Drammensmarka.

Jeg poster hver dag det er endringer i forholdene, slik at du kan være trygg på at informasjonen er oppdatert. Siden jeg ikke har anledning til å løpe rundt i skogen hele dagen, baserer jeg meg ikke bare på egne observasjoner, men også på løypetelefonen og tips fra andre skiløpere.

Følgere

Bidragsytere

Google søk

Tilpasset søk