søndag 19. april 2009

Fortsatt skiføre - se selv

Det er fortsatt skiføre i marka, og ganske bra enkelte steder. I går hadde det vært frost for andre natt på rad, og dermed bedre forhold enn tidligere i uka. Jeg gikk fra Eggevollen, hvor det ikke var så bra, men så snart jeg hadde passert Eiksetra var det fint skiføre. Opp mot Svarthamna var det faktisk veldig, her holder det seg til mai, se selv :-)

Smørte med universalklister. Jeg møtte ganske mange (ca 50 personer) så det er tydelig at mange er klar over de fine forholdene, vårværet til tross. Et apropos er at det nesten utelukkende var folk over 60 + et par tenåringer på treningstur ;-)

1 kommentar:

npmehren sa...

Hei!

Jeg ser at du fortsatt holder skisesongen i gang. For min del avsluttet jeg den denne helga. Litt innetid har det også blitt, og den har blitt benyttet til å fikse litt på Finnemarkabloggen som jeg en tid har kjørt paralellt på npmehren.wordpress.com og finnemarkabloggen.com. Nå synes jeg at jeg har fått bloggen til å fungere noenlunde på det nye domenet, så jeg kommer nå etterhvert til å legge inn en redirect til: finnemarkabloggen.com. Det kan vel derfor være aktuelt for deg å oppdatere linken på "Skiføret i Drammensmarka".

Jeg ser ellers at jeg får en hel del henvisninger på denne linken - takk for det!

Kos deg med de siste rester av skisesongen!

Nils

Ettermiddagssol mot Svarthamna

Ettermiddagssol mot Svarthamna
En vårdag (?) i april

Bloggurat

Bloggurat

Bloggarkiv

Om denne bloggen

Skiføret i Drammensmarka er en blogg om nettopp skiføret i Drammensmarka. Fra tid til annen legger jeg inn turrapporter, turforslag o.l. Men i hovedsak er bloggen en hjelp til de som vil vite om forholdene i Drammensmarka.

Jeg poster hver dag det er endringer i forholdene, slik at du kan være trygg på at informasjonen er oppdatert. Siden jeg ikke har anledning til å løpe rundt i skogen hele dagen, baserer jeg meg ikke bare på egne observasjoner, men også på løypetelefonen og tips fra andre skiløpere.

Følgere

Bidragsytere

Google søk

Tilpasset søk