tirsdag 25. januar 2022

Strålende forhold i Kanada

Det ble kjørt nye løyper fra Kanada og inn til Nykjua, Åsvanna og Saga, samt ut til Fallet. Flotte forhold der i dag. Varmegrader i høyden og litt kaldere i groper og nede ved Kanada. Klisterføre, men relativt finkorna (men omdanna) snø. Swix KX40s er et godt klister nå som tåler litt blandingsforhold.


Jeg så ingenting til de isete forholdene som ble rapportert om, men dte var nye spor. Jeg vil tro at dersom det fryser på om natta kan det bli hardt enkelte plasser. Det er relativt lite varme i sola foreløpig.

Flotte forhold på Martinsløkka også.

1 kommentar:

Daniela sa...

takk dr Ellen for tjenesten du gjorde meg. Jeg er veldig spent fordi leietakeren min endelig har betalt tilbake 2 års husleie. Betalte pengene og nå er de ute av huset mitt. Jeg hadde ikke vært i stand til å samle inn disse pengene fra ham uten deg. Jeg tok ham til retten, men de ga ham lang tid på å betale ned gjelden, men takk for at du fikk ham til å betale tilbake på kort tid. Jeg lover at jeg vil fortsette å vitne på nettet og overalt om ditt kraftige arbeid. Hvis du har noen av følgende problemer, kontakt Dr. Ellen via WhatsApp: +2348106541486
E-post: ellenspellcaster@gmail.com
1) utroskap
2) vedvarende skyldnere
3) vedvarende leietakere
4) sen nedbetaling av lånet
5) narkotikaavhengighet
6) dårlig seksuell ytelse
7) gjentatt abort
8) infertilitet
9) Forfremmelse på jobb
10) magisk ring
11) Skilsmisse
12) Få tilbake eksen din
13) Bryt besettelse
14) Gå tilbake til Sender Spell
15) Beskyttelsesformler
16) Lucky Charm
17) Staver for lottogevinster
18) homofile kjærlighetsformler
19) Lesbiske kjærlighetsformler Uansett hvilke problemer du har, vil Dr. Ellen hjelpe deg.
WhatsApp: +2348106541486
E-post: ellenspellcaster@gmail.com

Ettermiddagssol mot Svarthamna

Ettermiddagssol mot Svarthamna
En vårdag (?) i april

Bloggurat

Bloggurat

Bloggarkiv

Om denne bloggen

Skiføret i Drammensmarka er en blogg om nettopp skiføret i Drammensmarka. Fra tid til annen legger jeg inn turrapporter, turforslag o.l. Men i hovedsak er bloggen en hjelp til de som vil vite om forholdene i Drammensmarka.

Jeg poster hver dag det er endringer i forholdene, slik at du kan være trygg på at informasjonen er oppdatert. Siden jeg ikke har anledning til å løpe rundt i skogen hele dagen, baserer jeg meg ikke bare på egne observasjoner, men også på løypetelefonen og tips fra andre skiløpere.

Følgere

Bidragsytere

Google søk

Tilpasset søk