fredag 4. april 2008

Alt ligger til rette for en strålende skihelg!

Føremelding før helga, 4.april
Eiksetra: Rundt 0 grader, stigende utover dagen. Mye snø fremdeles og fine forhold, skarpt fra morgenen, og realt klisterføre utover dagen. Alt av løyper i Eiksetraområdet er kjørt opp, samt Kanada til Nykjua og Saga.

Drammen: +0,5 grader. Arbeid i traseene, nye spor settes lørdag.

Ulevann/Nedre Eiker: Alle hovedløyper i Ulevannsområdet kjøres i dag. Mye snø og fint "påskeføre" utover dagen, selv om det er skarpt fra morgenen.
bildekilde: http://www.villmarksopplevelser.no

2 kommentarer:

npmehren sa...

Klarværet kom i ettermiddag, tok en tur fra Eggevollen over Løken/Vrangen vi Svarthavna tilbake til Eggevollen igjen. Kan bekrefte at det var supre nykjørte løyper, veldig bløtt, men kuldegradene hadde kommet og det er nok skarpt føre fra morgenen lørdag.

Ligg unna vannene, overvann og bløtt.

Gunnar Schei sa...

Takk for tipset!

Ettermiddagssol mot Svarthamna

Ettermiddagssol mot Svarthamna
En vårdag (?) i april

Bloggurat

Bloggurat

Bloggarkiv

Om denne bloggen

Skiføret i Drammensmarka er en blogg om nettopp skiføret i Drammensmarka. Fra tid til annen legger jeg inn turrapporter, turforslag o.l. Men i hovedsak er bloggen en hjelp til de som vil vite om forholdene i Drammensmarka.

Jeg poster hver dag det er endringer i forholdene, slik at du kan være trygg på at informasjonen er oppdatert. Siden jeg ikke har anledning til å løpe rundt i skogen hele dagen, baserer jeg meg ikke bare på egne observasjoner, men også på løypetelefonen og tips fra andre skiløpere.

Følgere

Bidragsytere

Google søk

Tilpasset søk