søndag 20. desember 2020

Varmt - men fremdeles mulig å gå på ski

Det er rundt 5 plussgrader og det har vært noe edbør i form av regn de siste døgnene, noe som betyr at skiføret ikke er all verden, men det er kjørt nye spor både på Konnerud skistadion og på Garsjø/Martinsløkka i dag, her ligger dte kunstsnø i bånn og det er bra forhold. Det er også mulig å gå på ski i andre løyper i Eikseterområdet, som ble kjørt på fredag. Det ligger ganske mye snø i terrenget over 400 moh.

For tiden er det klisterføre, universalklister vil fungere bra.

Ingen kommentarer:

Ettermiddagssol mot Svarthamna

Ettermiddagssol mot Svarthamna
En vårdag (?) i april

Bloggurat

Bloggurat

Bloggarkiv

Om denne bloggen

Skiføret i Drammensmarka er en blogg om nettopp skiføret i Drammensmarka. Fra tid til annen legger jeg inn turrapporter, turforslag o.l. Men i hovedsak er bloggen en hjelp til de som vil vite om forholdene i Drammensmarka.

Jeg poster hver dag det er endringer i forholdene, slik at du kan være trygg på at informasjonen er oppdatert. Siden jeg ikke har anledning til å løpe rundt i skogen hele dagen, baserer jeg meg ikke bare på egne observasjoner, men også på løypetelefonen og tips fra andre skiløpere.

Følgere

Bidragsytere

Google søk

Tilpasset søk