tirsdag 5. januar 2010

Gamleløypa fra Eggevollen

I dag har Lier kjørt gamleløypa fra Eggevollen til Garsjø for første(?) gang i vinter. Jeg trives veldig godt i denne løypa, som snirkler seg fram i skogen et steinkast fra bilveien. Liker også godt at det er en litt "gammeldags" løype, med små kuler og ikke så jevne spor som man får i lysløypa eller på løypenettet i skogsbilveiene. Lysløypa er også kjørt i dag.

Drammen er også ute og kjører nå, og har kjørt hele lysløypenettet på Spiralen og ned til Årkvisla og Hvalsdammen. Dessuten er det kjørt rundt Landfalltjern og ned til Kastanjesletta. Smøring: Det vil fungere greit med blå swix (v30 eller VR40)

Ingen kommentarer:

Ettermiddagssol mot Svarthamna

Ettermiddagssol mot Svarthamna
En vårdag (?) i april

Bloggurat

Bloggurat

Bloggarkiv

Om denne bloggen

Skiføret i Drammensmarka er en blogg om nettopp skiføret i Drammensmarka. Fra tid til annen legger jeg inn turrapporter, turforslag o.l. Men i hovedsak er bloggen en hjelp til de som vil vite om forholdene i Drammensmarka.

Jeg poster hver dag det er endringer i forholdene, slik at du kan være trygg på at informasjonen er oppdatert. Siden jeg ikke har anledning til å løpe rundt i skogen hele dagen, baserer jeg meg ikke bare på egne observasjoner, men også på løypetelefonen og tips fra andre skiløpere.

Følgere

Bidragsytere

Google søk

Tilpasset søk