mandag 15. mars 2021

Påskeføre - igjen

Det er godt med snø, ca 1 m jevnt over oppe i høyden, men varmen er tilbake på dagtid. Det er nå ca +5 grader. Om kvelden og natta er dte minusgrader og skarpt føre.

Det er realt klisterføre nå med Swix vm klister universal, eller Rode multigrade klister som gode alternativer. 

Drammen har kjørt opp til Skimten og Skimtrunden. Lier har kjørt Eggevollen-Eiksetra samt Svarthamna-Lelangen. Artig trasee som ikke kjøres så ofte. Modum har kjørt Engersetra-Nygårdshøgda-Dypingkollen. Også veldig fine løyper som anbefales. Lysløypa på Årbogen er også i gang

Ingen kommentarer:

Ettermiddagssol mot Svarthamna

Ettermiddagssol mot Svarthamna
En vårdag (?) i april

Bloggurat

Bloggurat

Bloggarkiv

Om denne bloggen

Skiføret i Drammensmarka er en blogg om nettopp skiføret i Drammensmarka. Fra tid til annen legger jeg inn turrapporter, turforslag o.l. Men i hovedsak er bloggen en hjelp til de som vil vite om forholdene i Drammensmarka.

Jeg poster hver dag det er endringer i forholdene, slik at du kan være trygg på at informasjonen er oppdatert. Siden jeg ikke har anledning til å løpe rundt i skogen hele dagen, baserer jeg meg ikke bare på egne observasjoner, men også på løypetelefonen og tips fra andre skiløpere.

Følgere

Bidragsytere

Google søk

Tilpasset søk