torsdag 18. desember 2014

..og da er det endelig SKIFØRE!!!!

Da har det kommet 4 cm snø og det er kjørt snøkanoner på Garsjø ved Eiksetra. Dette betyr at det er kjørt spor på Martinsløkka til Sauehøgda, det er vel en runde på ca en kilometer. Fine forhold er det også :)

I skrivende stund er det ca -1 grad. Jeg ville ha forsøkt meg med VR50 i kveld.
http://lier-ski.com/

Velkommen til skiføre folkens! Det er meldt fint vintervær i overskuelig framtid, så nå regner jeg emd at dette vil olde seg gjennom jula.

OBS: Skirenn arrangeres på lørdag, da er løypene stengt for alminnelig ferdsel.

1 kommentar:

Dagis sa...

Det nærmer seg. Ser at Lier har pakka på veiene inn til Svarthavna, Kanada/Nykjua. Dette var på fredag. I går kom det vel nye fem cm.

Ettermiddagssol mot Svarthamna

Ettermiddagssol mot Svarthamna
En vårdag (?) i april

Bloggurat

Bloggurat

Bloggarkiv

Om denne bloggen

Skiføret i Drammensmarka er en blogg om nettopp skiføret i Drammensmarka. Fra tid til annen legger jeg inn turrapporter, turforslag o.l. Men i hovedsak er bloggen en hjelp til de som vil vite om forholdene i Drammensmarka.

Jeg poster hver dag det er endringer i forholdene, slik at du kan være trygg på at informasjonen er oppdatert. Siden jeg ikke har anledning til å løpe rundt i skogen hele dagen, baserer jeg meg ikke bare på egne observasjoner, men også på løypetelefonen og tips fra andre skiløpere.

Følgere

Bidragsytere

Google søk

Tilpasset søk