mandag 26. desember 2016

Fine skiforhold flere steder

Det er fine forhold på kunstsnøen på Konnerud. Her er det totalt 5 km løyper. Forholdene holder seg ganske bra.

På Vestskauen rapporteres det om gode forhold i høyden, det er kanskje stalltipset i dag.

Det er også muligheter på Eiksetra, her er det kjørt fra Martinsløkka og opp til Svarthamna. Her er det også overraskende gode forhold etter at det ble kjørt på kunstsnø for en stund tilbake.

Snøen som ligger nå er eldre og grovkorna. Dette betyr selvsagt klisterføre. Bruk et grunnlagsklister, gjerne spray, som får avkjøles. Lett universalklister oppå. Ikke legg for tykt og sørg for at det blir jevnt.

Ingen kommentarer:

Ettermiddagssol mot Svarthamna

Ettermiddagssol mot Svarthamna
En vårdag (?) i april

Bloggurat

Bloggurat

Bloggarkiv

Om denne bloggen

Skiføret i Drammensmarka er en blogg om nettopp skiføret i Drammensmarka. Fra tid til annen legger jeg inn turrapporter, turforslag o.l. Men i hovedsak er bloggen en hjelp til de som vil vite om forholdene i Drammensmarka.

Jeg poster hver dag det er endringer i forholdene, slik at du kan være trygg på at informasjonen er oppdatert. Siden jeg ikke har anledning til å løpe rundt i skogen hele dagen, baserer jeg meg ikke bare på egne observasjoner, men også på løypetelefonen og tips fra andre skiløpere.

Følgere

Bidragsytere

Google søk

Tilpasset søk