tirsdag 18. januar 2022

Bedre forhold enn man skulle tro

Det er gode forhold på kunstsnøen på Martinsløkka og Konnerud, som vi har blitt vant med. Det har gått litt hardt utover snøen mange steder med vindvær og varmt både før helgen og lørdag kveld. Det er heller ikke meldt om mer snø i nær framtid - dessverre.

Det er i tillegg blitt brøyta opp til Svarthamna, jeg vet ikke om det er skiføre der nå, det vil jeg gjerne ha observasjoner på. Men det vil nok bli brøyta der i vinter pga skogsdrift.

Det meldes om ganske gode forhold fra Kanada, men det må kjøres på nytt for å friske opp løypene etter en del nedfall fra trær i helgen.

Klisterføre om dagen, universalklister fungerer bra.

5 kommentarer:

Runar sa...

Brøyta en del av gamletraseen Kamstrup i dag ned til syd-Vrangen. oppfordrer fler til å gå den så den blir fast og fin. Fin snø under tynt skarelag. på kanten av skutersporet er det også fin tørrsnø store deler av veien så det er ikke noe poeng å sitte og sture over dårlige snøforhold og ditto løyper. Ingen tar skade av å gå litt i terrenget deter skitur god som noen. Mye bøss på Vrangenveien etter vinden. Møtte etpar som fortalte det er brøyta ned til grusen på Svarthavnsveien så de gikk ikke den men over Løken-Vrangen.

Bent Luther sa...

Nei, la oss få ordentlig vinter og ikke dette tullet her med marginalt og isete føre

Runar sa...

Gikk over fra nord-Vrangen til Svarthavna i dag, det er ikke brøytet veien der inne så hogsten foregår nok litt lenger øst, ihvertfall enn så lenge. Det betyr at man kan komme seg fra over fra Vrangen-Langvann og få gjort Ulevannsrunden m.m i løpet av vinteren. Gikk over der i dag og rundt Vrangla. Best løype fra demningen Ulevann og det korte strekk østover på sydsida av Ulevann med det lille stikket over mot nordsida av Solbergvann, altså en tur-retur løype, samt Solbergvann-Vrangen men her er det en del bøss.

Unknown sa...

jeg kunne ikke tro at jeg noen gang ville bli gjenforent med min eks-kjæreste, jeg var så traumatisert av å være helt alene uten kropp å være ved meg og være sammen med meg, men jeg var så heldig en dag å møte dette mektig trollformler Dr. Kellymanson, etter å ha fortalt ham om situasjonen min gjorde han alt menneskelig mulig for å se at kjæresten min kom tilbake til meg, faktisk etter å ha trollbundet trolldommen kom min eks-kjæreste tilbake til meg mindre enn 48 timer, min eks-elsker kom tilbake til meg tilbake og ber meg om at han aldri vil forlate meg igjen, 3 måneder senere ble vi forlovet og giftet oss, hvis du har samme situasjon er det bare å kontakte Dr Kellymanson på e-posten hans: { Kellymanson520@gmail.com } tusen takk far for at du gjenopprettet eksen min -kjæreste tilbake til meg,
*Hvis du vil gjenforenes med kjæresten din.
*Hvis du ønsker å bli gravid.
*Hvis du vil kurere noen form for sykdom.
Kontakt ham for løsning: Whatsapp { +2348162103711 }
E-post: { Kellymanson520@gmail.com }

Daniela sa...

takk dr Ellen for tjenesten du gjorde meg. Jeg er veldig spent fordi leietakeren min endelig har betalt tilbake 2 års husleie. Betalte pengene og nå er de ute av huset mitt. Jeg hadde ikke vært i stand til å samle inn disse pengene fra ham uten deg. Jeg tok ham til retten, men de ga ham lang tid på å betale ned gjelden, men takk for at du fikk ham til å betale tilbake på kort tid. Jeg lover at jeg vil fortsette å vitne på nettet og overalt om ditt kraftige arbeid. Hvis du har noen av følgende problemer, kontakt Dr. Ellen via WhatsApp: +2348106541486
E-post: ellenspellcaster@gmail.com
1) utroskap
2) vedvarende skyldnere
3) vedvarende leietakere
4) sen nedbetaling av lånet
5) narkotikaavhengighet
6) dårlig seksuell ytelse
7) gjentatt abort
8) infertilitet
9) Forfremmelse på jobb
10) magisk ring
11) Skilsmisse
12) Få tilbake eksen din
13) Bryt besettelse
14) Gå tilbake til Sender Spell
15) Beskyttelsesformler
16) Lucky Charm
17) Staver for lottogevinster
18) homofile kjærlighetsformler
19) Lesbiske kjærlighetsformler Uansett hvilke problemer du har, vil Dr. Ellen hjelpe deg.
WhatsApp: +2348106541486
E-post: ellenspellcaster@gmail.com

Ettermiddagssol mot Svarthamna

Ettermiddagssol mot Svarthamna
En vårdag (?) i april

Bloggurat

Bloggurat

Bloggarkiv

Om denne bloggen

Skiføret i Drammensmarka er en blogg om nettopp skiføret i Drammensmarka. Fra tid til annen legger jeg inn turrapporter, turforslag o.l. Men i hovedsak er bloggen en hjelp til de som vil vite om forholdene i Drammensmarka.

Jeg poster hver dag det er endringer i forholdene, slik at du kan være trygg på at informasjonen er oppdatert. Siden jeg ikke har anledning til å løpe rundt i skogen hele dagen, baserer jeg meg ikke bare på egne observasjoner, men også på løypetelefonen og tips fra andre skiløpere.

Følgere

Bidragsytere

Google søk

Tilpasset søk