mandag 18. januar 2021

Mer snø på vei

Den strengste kulda har sluppet taket, men det er fremdeles ned mot -8 grader. Jeg ville satsa på blå extra eller VR45. En god variant er Rode Violet multigrade, som er litt mykere, med som funker bra på litt eldre snø, slik som nå.

Det er aller meste er kjørt opp før helga, men nå er det medlt mer snø de neste 3 dagene, og muligens langt mildere være og regn mot slutten av uka, men det gjenstår å se. Uansett er det så mye snø i marka at skiføret vil holde gjennom vinteren!

Ingen kommentarer:

Ettermiddagssol mot Svarthamna

Ettermiddagssol mot Svarthamna
En vårdag (?) i april

Bloggurat

Bloggurat

Bloggarkiv

Om denne bloggen

Skiføret i Drammensmarka er en blogg om nettopp skiføret i Drammensmarka. Fra tid til annen legger jeg inn turrapporter, turforslag o.l. Men i hovedsak er bloggen en hjelp til de som vil vite om forholdene i Drammensmarka.

Jeg poster hver dag det er endringer i forholdene, slik at du kan være trygg på at informasjonen er oppdatert. Siden jeg ikke har anledning til å løpe rundt i skogen hele dagen, baserer jeg meg ikke bare på egne observasjoner, men også på løypetelefonen og tips fra andre skiløpere.

Følgere

Bidragsytere

Google søk

Tilpasset søk