torsdag 24. mars 2016

Gråvær, men fint i skogen

Litt gråere i dag, og faktisk også litt kaldere. Når sola ikke varmer hardt i sørhellingene vil det nok holde seg litt skarpere utover dagen, sammenliknet med forholdene den siste uka. Akkurat nå ligger det på minussiden temperaturmessig. Men snøforholdene er så og si de samme - de ter universalklister som gjelder. Men bruk gjerne et grunnklister (spray er veldig raskt og enkelt) i bånn.

I dag har det blitt kjørt noen få spor så langt:
- Drammen: Sparavollen-Hvalsdammen-Landfalltjern-Tverken-Smitrunden
- Lier: Eggevollen-Eiksetra.
- Konnerud: Skistadion og Vestskauen i Sande

Jeg skal ut og prøve meg med årets siste Kamstruptur i dag, siden denne neppe blir kjørt mer i år.

Ingen kommentarer:

Ettermiddagssol mot Svarthamna

Ettermiddagssol mot Svarthamna
En vårdag (?) i april

Bloggurat

Bloggurat

Bloggarkiv

Om denne bloggen

Skiføret i Drammensmarka er en blogg om nettopp skiføret i Drammensmarka. Fra tid til annen legger jeg inn turrapporter, turforslag o.l. Men i hovedsak er bloggen en hjelp til de som vil vite om forholdene i Drammensmarka.

Jeg poster hver dag det er endringer i forholdene, slik at du kan være trygg på at informasjonen er oppdatert. Siden jeg ikke har anledning til å løpe rundt i skogen hele dagen, baserer jeg meg ikke bare på egne observasjoner, men også på løypetelefonen og tips fra andre skiløpere.

Følgere

Bidragsytere

Google søk

Tilpasset søk