mandag 22. februar 2021

Klisterføre

Mye fuktighet nå, litt regn fra tid til annen, tåke. Snøen er kram og omdannet så det må klister til, om man ikke bruker felleski da :)

Jeg anbefaler fremdeles silver universal (se forrige post) fra swix, men vanlig VM.universal er også bra. Kan være litt agressivt i høyden.

I dag har de aller fleste løypene blitt kjørt både i Drammen og Lier, øvrige løtper er foreløpig ikke kjørt. På sørsida av elva er det kjørt på Konnerud skistadion samt løypenettet ved Mif.hytta og sørover.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gikk Lysløypa, Bremsarunden og deretter opp Kavlemyra til Skioldhytta over Stegla og rundt Sagdamemn. Felleski satt veldig bra, men gliden er det så som så med.
Nykjørte løyper over alt. Tåke over alt. Mjuk snø, så jeg savnet litt bredere trinser.

Gunnar Schei sa...

takk for kommentaren, godt poeng med brede trinser, den tar vi med oss

Ettermiddagssol mot Svarthamna

Ettermiddagssol mot Svarthamna
En vårdag (?) i april

Bloggurat

Bloggurat

Bloggarkiv

Om denne bloggen

Skiføret i Drammensmarka er en blogg om nettopp skiføret i Drammensmarka. Fra tid til annen legger jeg inn turrapporter, turforslag o.l. Men i hovedsak er bloggen en hjelp til de som vil vite om forholdene i Drammensmarka.

Jeg poster hver dag det er endringer i forholdene, slik at du kan være trygg på at informasjonen er oppdatert. Siden jeg ikke har anledning til å løpe rundt i skogen hele dagen, baserer jeg meg ikke bare på egne observasjoner, men også på løypetelefonen og tips fra andre skiløpere.

Følgere

Bidragsytere

Google søk

Tilpasset søk