onsdag 25. november 2015

Løyper på begge sider av elva

Da kan jeg melde om at det er laget en liten rundløype på Martinsløkka rett før Eiksetra i Lier. HEr er det nå fine forhold, -2 grader og føre for VR45. Rode multigrade gjør også susen tenker jeg. HEr er den en løype på 5-600 m.

På Konnerud er det også en fin liten runde man kan gå, men her er det nok ørlitegrann varmere (ca -1 grad) og da er det litt mer usikker hva man skal smøre med. Kanskje funker Rode multigrade, muligens må man forsøke VR50.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei
Fortsatt mulig å gå ski på Konnerud?

Kaptein Knutsen sa...

Var fint raskt skøyteføre der i forrige uke, en runde på ca 1 km på stadion. Ellers skal de arrangere Konnerudrennet til helgen, så jeg regner med at de gjør det de kan for å holde løypa så bra som mulig (kun fristil).

Glenn Østerud sa...

Hei.
Vet du hvorfor kamera på Tverken ikke blir oppdatert? Temperaturen har også stoppet opp siden 17.nov.

Ettermiddagssol mot Svarthamna

Ettermiddagssol mot Svarthamna
En vårdag (?) i april

Bloggurat

Bloggurat

Bloggarkiv

Om denne bloggen

Skiføret i Drammensmarka er en blogg om nettopp skiføret i Drammensmarka. Fra tid til annen legger jeg inn turrapporter, turforslag o.l. Men i hovedsak er bloggen en hjelp til de som vil vite om forholdene i Drammensmarka.

Jeg poster hver dag det er endringer i forholdene, slik at du kan være trygg på at informasjonen er oppdatert. Siden jeg ikke har anledning til å løpe rundt i skogen hele dagen, baserer jeg meg ikke bare på egne observasjoner, men også på løypetelefonen og tips fra andre skiløpere.

Følgere

Bidragsytere

Google søk

Tilpasset søk