søndag 13. april 2014

Fremdeles noe skiføre igjen

Lier meldte på fredag at det fremdeles er OK forhold fra Eggevollen vi Eiksetra til Svarthamna, samt opp Dritarbakkane til Tverråsen. Her vil det bli kjørt igjen på onsdag, om forholdene holder seg. Siden det er kaldt om natt, antar jeg at dette vil holde seg.

Jeg satser på at det blir muligheter for en siste skitur her oppe i påska, med klister under skia. Best forhold om morgenen når det er skarpt føre. Grunnklister + universalklister er en god oppskrift.

Ingen kommentarer:

Ettermiddagssol mot Svarthamna

Ettermiddagssol mot Svarthamna
En vårdag (?) i april

Bloggurat

Bloggurat

Bloggarkiv

Om denne bloggen

Skiføret i Drammensmarka er en blogg om nettopp skiføret i Drammensmarka. Fra tid til annen legger jeg inn turrapporter, turforslag o.l. Men i hovedsak er bloggen en hjelp til de som vil vite om forholdene i Drammensmarka.

Jeg poster hver dag det er endringer i forholdene, slik at du kan være trygg på at informasjonen er oppdatert. Siden jeg ikke har anledning til å løpe rundt i skogen hele dagen, baserer jeg meg ikke bare på egne observasjoner, men også på løypetelefonen og tips fra andre skiløpere.

Følgere

Bidragsytere

Google søk

Tilpasset søk