lørdag 1. november 2008

Førerapport fra Kanada

Inspirert av Gårsgutta tok jeg turen til Kanada fredag ettermiddag. Løypemaskinen hadde tråkka fra parkeringsplassen, og etter en kilometer langs Åtteskillingsveien fant jeg de første forsøkene på å sette spor. Det var litt så som så i starten, men etter ca 3 km, på høyde med vestenden av Dammyrdammen, var det fine spor! (bildet) Herfra og opp til Ulafoss var det fine forhold, til tross for kun 10-15cm snø, utrolig!!

Det var litt hardt enkelte steder langs kantene, og vanskelig å bremse helt nederst pga en firhjuling som hadde kjørt mellom spora, men helt greit.

Det blir nok flere turer denne helga. I går gikk jeg på VR50, muligens bør man forsøke VR45 i dag pga kaldere vær

Ingen kommentarer:

Ettermiddagssol mot Svarthamna

Ettermiddagssol mot Svarthamna
En vårdag (?) i april

Bloggurat

Bloggurat

Bloggarkiv

Om denne bloggen

Skiføret i Drammensmarka er en blogg om nettopp skiføret i Drammensmarka. Fra tid til annen legger jeg inn turrapporter, turforslag o.l. Men i hovedsak er bloggen en hjelp til de som vil vite om forholdene i Drammensmarka.

Jeg poster hver dag det er endringer i forholdene, slik at du kan være trygg på at informasjonen er oppdatert. Siden jeg ikke har anledning til å løpe rundt i skogen hele dagen, baserer jeg meg ikke bare på egne observasjoner, men også på løypetelefonen og tips fra andre skiløpere.

Følgere

Bidragsytere

Google søk

Tilpasset søk