fredag 30. april 2021

Takk for en flott skisesong!

Hei alle skivenner! Lier kommune (og de andre) har avsluttet løypekjøringa for sesongen. Det er fremdeles mulig å få seg en skitur oppe i høyden på skyggesiden, men forholdene er så som så enår løypene ikke kjøres. Jeg kommer nok til å gå litt på ski i mai også, fint ute nå. Muligens kommer det mer snø til uka faktisk.

Jeg ønsker alle velkommen tilbake neste sesong. Oktober? November? Desember? Denne sesongen kom snøen i oktober, men forsvant igjen, flotte forhold har det vært fra og med 10.desember hvor vi fikk 30cm, og med det store snøfallet i romjula, samt kulda i jan-feb, har vi virkelig hatt en veldig fin skivinter. 

Da gjenstår det bare for meg å takke alle for en flott skisesong!

1 kommentar:

Anonym sa...

Takk for nok en sesong med denne fine bloggen. Alltid masse tips og ofte oppdateringer. Helt enig i at det har vært en flott sesong. Jeg har aldri gått mer på ski enn i år.
Håper på minst like god sesong neste år.
Du hiver deg vel på sykkelen, husker jeg ikke feil. Jeg nøyer meg med rulleski eller rulleskøyter. God barmarkssesong!

Mvh Arne

Ettermiddagssol mot Svarthamna

Ettermiddagssol mot Svarthamna
En vårdag (?) i april

Bloggurat

Bloggurat

Bloggarkiv

Om denne bloggen

Skiføret i Drammensmarka er en blogg om nettopp skiføret i Drammensmarka. Fra tid til annen legger jeg inn turrapporter, turforslag o.l. Men i hovedsak er bloggen en hjelp til de som vil vite om forholdene i Drammensmarka.

Jeg poster hver dag det er endringer i forholdene, slik at du kan være trygg på at informasjonen er oppdatert. Siden jeg ikke har anledning til å løpe rundt i skogen hele dagen, baserer jeg meg ikke bare på egne observasjoner, men også på løypetelefonen og tips fra andre skiløpere.

Følgere

Bidragsytere

Google søk

Tilpasset søk